091029+

gick upp alltför tidigt idag. kvart i åtta, och somnade vid kvart över tre inatt, ville jag bara somna om? ja. jobbade hela dan, mellan 8 och halv fyra. okej, med lång lunchrast. plockade nit, städade kontoret och slipade tomtar m min kära syster. min bror lurade upp mig på taket på byggnaden också. fick lite småpanik då jag är väldigt höjdrädd. inte lika kul. stack och tränade efter jobbet, lite gång på löpbandet sen core en halvtimme, och herregud det kommer kännas imon. träningsverken börjar komma nu i magen. det gör ont, men oj så skönt det är m träningsverk!
åkte in en runda till växjö m syster, köpte en tiara på toys 'r us t emelie, och sen ÄNTLIGEN hittade jag det där dubbla nitarmbandet på lindex, har hoppats att det ska finna i stan flera veckor, sen låg det där! PLUS att jag hittade ett fjäderhalsband från lindex de me. i svart, och det var det sista kvar. jaaaa!
och min kväll kommer bestå av that 70s show, och sen blir det väl någon annan serie.


Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0