091027

vaknade hyfsat tidigt idag, kvart i tio. då blev det städning och städa akvariet, nu jävla är det rent. hade uppföljningsträning på gymmet, nu ska det bli spinning en gång i veckan! se hur det går, börjar med det imon.
hem igen och fixa allt det sista med städningen i huset och tända alla ljus, visning idag! känns hellustigt. kommer nog inte inse att vi ska flytta förrän vi stänger dörren till huset.
så jag och pappa åkte in till växjö. sen kom mamma, och vi kollade på kakel och allt sånt, så nu vet jag hur nya badrummet ska se ut på övervåningen. och en braskamin blev det också. och lite möbler kollade vi ut, så nu ska allt bara börja renoveras. sen åt vi på akropolis! fläskfilé och bearnaisesås, himmelskt gott, men den där såsen står mig upp i halsen! jag och pappa åkte vidare till hemmakväll, som vanligt. och idag blev det the mummy collection, muiem 1,2,3 och the scorpin king 1 o 2. SAW collectors edition saw 1-4. och den förhistoriska parken för 1 kr. 10 filmer för 212 kr, helt okej.
och nu innan läggdags (sent inatt) blir det några avsnitt av that 70s show! awesome.

Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0