091022

föreläsningarna gick bra idag tycker jag. vissa var med intresserade än andra, men så är det.
jag jobbade med becka, hon plockade nit jag städade, och hon uppdaterade mig om skoldagen och allt som händer på så lite tid. jag segade lagom, snackade m min kusin och facebook lite. becka tog ju lagom tid på sig.
och hade tänkt att gå och lägga mig innan tio, men det ser verkligen inte ljust ut, så innan halv elva! har lite plugg kvar och sen naglarna och göra sig iordning. allt tar tid. men imon är det fredag och då är det oleo och även lov! ska bli så jäkla skönt! sen efter lovet väntar både engelska, matte och naturkunskapsprov. mindre kul. för matten kan ta sig nånstans. helt omöjligt och ologiskt, tycker jag.

Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0