091009

klockan är 03.41. lovely. inte trött än iaf.
skolan flöt på som vanligt, hittade en röd fin clutch 2nd hand idag, 20 spänn. helt överkomligt pris.
stannade kvar hela dan i stan. och gick på bio på kvällen m kjelle och martina. fame blev det! den var inte lika bra som jag hade trott. för lite dans, och musikal var det ju inte. det var en film med lite dans och lite sång. så ne. var hos kjelle sen, kollade på idol, inte min favorit, och sen våran favoritscen ur year one!! och baksmällan, men den somnade både jag och martina på! haha. älskar filmen förövrigt!
snackat med min syster har jag också hunnit med. hon somnade dock ifrån mig. kanske ska ta och kolla på lite scrubs sen sova?
och så sitter jag i en beige anorak, HAHA älskar ordet, som är snygg faktiskt. ska kanske ta och använda den innan det blir alldeles för kallt.

Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0