091007

sitter i soffan och tycker lite synd om mig själv. har åkt på en förkylning och huvudvärk, och halsont. näsan är söndersnyten. och papper uppkört i näsborren har jag också. tur ingen ser mig. gör verkligen inget nyttigt. kollar på scrubs och dricker te. funkar det me. och får en vecka till på mig att öva på provet.
ska in till växjö sen och kolla på kakel och sånt, och ett ljudsystem, universalljudsystem tror jag det heter, eller nåt sånt. ljud i de rummen man vill ha iaf. och kollar runt på minhembio.com. en del hus är ju awesome!!
få se vad jag gör, kommer nog ligga och dega i soffan halva dan. lovely.
Linnea

Kommentarer
Postat av: tant

tycker jag låter som en bra strategi!

2009-10-07 @ 17:37:41
Postat av: tant

tycker jag låter som en bra strategi!

2009-10-07 @ 17:37:43
Postat av: tant

tycker jag låter som en bra strategi!

2009-10-07 @ 17:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0