the last day

sista dagen på jullovet. vill ha en vecka till!
men det började med att mamma väckte mig vid åtta -.-'
gick upp, sen vi nio åkte vi in till stan, isabel följde med mig till tandläkaren och va söt och väntade med mig i en timme.
snart ska tandställningen tas bort, eller ett halvår tror jag. men iaf.
gick på stan sen, jag köpte strumpor (vilket behövs), vi gick i dem flesta affäerna, men köpte en grå kjol på gina. fin fin. allt på mammas bekostnad ;) strumpor behöver jag och kjolen köpte jag för att jag inte ville ha ett linne därifrån. jaja,
åt på mcdonalds, en stor pommes och två ostdip. min last, shiet vad gott det är :D
vi tog kvart över två bussen hem.
hoppade av vid stationen för att köpa baldersbussbiljetter, men det skulle man givetvis göra över telefon. 
så vi börja gå hemåt för ingen ville hämta oss. 
och sen tvingade jag in isabel på solariet, för att göra något crazy sista dan. så vi solade.
gick hem, fick skjuts sista biten.
fikade hos isabel, gick hem till mig och kollade lite på hem till midgård.
och that's it. (isabel gick hem för att äta mat.)

/wofflebride.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0