studio

nu har jag börjat intressera mig för portättfotografering, eller egentligen att fota människor. det är andra möjligheter än att fota natur, men det är kul det med. men jag vill ha en fotostudio, men för det första, jag har ingen plats och för det andra, det är dyrt! 
men man kan börja smått, nu har jag en blixt, vilekt ger snyggare ljus. kan använda mig av lampor som hittas hemma, och sen nu "kreativ fotografering" i digital foto, fota med stearinljus, där har vi ett tips till. bakgrund går ju att fixa själv, med lite kreativitet, och rekvisita och sånt som kan behövas. men något jag vill ha är reflexskärm (hittade namnet igår :D), det blir snyggare ljus om man fotar ute, lättare att fånga upp ljuset så det blir snyggare :)
ska skramla ihop lite pengar efter telenfonräkningar och lager 157 ;D

/ wofflebride,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0