skräckisar

jag älskar skräckfilmer.
att skrämma upp sig själv, det är underhållande.
sett rätt många skräckfilmer när jag tänker efter.
innan hatade jag dem, men inte längre.
fast det är mest "tortyrfilmer" jag gillar, SAW, Hostel.
är inte känsligt för sånt.
men innan var hälsenan det äckligaste i filmer, när dem skar av den.
nu är det bara uttjatat.
i dem filmerna det är äckligt är i djurkyrkogården och hostel part I.
det äckligare när det är smågrejer, som typ hugga med en kniv i kroppen,
än att bli ihjäl sågad av en motorsåg.
favoritskräckfilmerna är,
the messengers
the hills have eyes 2
the grudge 2


det bästa är när man blir så rädd så man nästan börjar lipa, och det gjorde jag på the grudge 2.
sånt gillar vi.

senaste skräckfilmen var idag, turistas.
hittade en massa andra intressanta filmer jag vill se.
bad taste
Grave dancer
Fido (vet inte om det är skräck, men jenny tipsade mig)
Rest stop dead ahead
Behind the mask
och
the Ring (har fortfarande inte sett den!)


/wofflebride.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0