skattjakt!

igår kväll var jag som sagt barnvakt, dem var visst 6 & 8 (a)
gulliga barn :)
kollade på Pocahontas 2 och Kronk. Jag och Nathalie, den äldsta, spelade schack (!)
att kunna schack när man är 8 är skillat ;) hon vann nästan, men sen slog jag ut kungen ;D
drog fram allt, 4 liter läsk, ostbågar, popcorn och jordnötsringar!
sen lekte vi skattjakt, sprang runt i hela huset :) alex dödade alla drakar ;)
spelade lite spel, och så. roligt faktiskt ^^ (slapp dockor!)
skulle gå ut med hunden. och det var väl en mindre succé. chiver, som den heter (en isbjörn i en Barbiefilm) 
ville inte gå, han stod som en pinne, så jag fick dra in han, stackarn, ströp nog han!
i slutet så pusslade vi, sen blev dem trötta, klockan var då halv 12! 
så dem gick och la sig :) 
sen kom deras föräldrar hem, och så följde dem mig hem :) 
mycket kul va det :D

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0