IT/media


idag var det inspirationskväll på IT/media på John Bauer.

Åkte in med pappa, träffade ellen och hennes mamma där inne.

blev en kort indroduktion, sen fick vi som skulle kolla på media följa med.

dem berättade om linjen och så.
sen skulle alla få göra en kortfilm.
vi blev tre grupper, lite svårt att komma på, man skulle använda sig av ett citat och göra en film, utan att säga något.
vi valde "borta bra, men hemma bäst.".
ingen kände varann, förutom jag och ellen, så lite svårt, men vi kom igång rejält sen.
mycket kul :D
men skådespelaryrket är inget för mig.
började skratta så fort jag skulle göra något.
men den blev väldigt bra.
det bästa var mitt och ellens bråk i slutet, som inte var planerat. ^^
kanske att jag lägger in filmen när jag får den :)

/wofflebride


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0