hem till midgård

jag kan ju berätta vad jag gjorde igår. 
isabel kom hit vid åttatiden. vi började med att kolla på tv. vi zappade mellan reine & mimmi i fjällen och föräldrarfällan. 
det var meningen att vi skulle ta mer kort idag, men nu vill inte blixten funka! sur blir jag! hade läst i digital foto, hur man kunde få snyggare porträtt och allt, och skulle ju testa det. men så funkar det inte. suck.
kollade på mer tv. girls of the playboy mansion. shiet, jag älskar det programmet :D tre blondiner, det är underhållande. :) 
sen var det inget kul på tv, bläddrade igenom 582 tv-kanaler, hälften funkade inte, men att en del tv-kanaler finns ;o god news, predikan i san fransisco wuhu! 
så vi satt och kollade på 4 avsnitt, mer kanske, av hem till midgård. shiet vad kul det är :D kass humor, men visst en del grejer är äckliga, men det är kul! 
gick och la oss, fast läste lite tidningar först. sen sov vi.

och idag, jag vaknade vid kvart över tolv (SKÖNT), och isabel halv ett. åt frukost och kollade på mer hem till midgård i morse. 
ja sen gick hon hem och resten vet ni :)

/wofflebride.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0