filmkväll!

410235-21

igår var det filmkväll hos mig.
med olsson och andersson, mycket kul :D
spelade lite guitar hero, och sen gick vi ner för att kolla på film.
började med scary movie 1, men den laggade ihop i mitten, den bytte film -.-'
likadant med scary movie 2.
så vi kollade på American pie 6, Beta house. mycket rolig :D
sen blev det bring it on all or nothing, som jag sett för tredje gånge, och den är bra :D
sen idiotrepubliken, också för tredje gånge, men den är rolig ^^. men sov under filmen, lr en liten stund, sen blev jag pigg igen.
kollade på lite kortiflmer på pixar,
sen blev det hercules :D längesen :')
när det filmen var färdig så var klockan kvart i fem.
så dem gick hem och jag gick och la mig.
men det var väldigt kul :D

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0