converse all star

när jag kom hem från gympan, så hade jag inget att göra.
(jag har engelska läxa, so-test och fysik prov)
men inget kul att göra.
så jag fick för mig att kort =)
tog kort på mina converse ^^
tur ingen var hemma, låg på golvet och fotade.
måste sätt kul ut om någon såg bakifrån.
410235-14
 svarta, köpta i NY 2oo5        vita, stadium 2oo7          färg, köpt i NY 2oo7

dem svarta är helt sönder, i hälen, ena hälen var sönder, och tuff som jag var klippte jag i den andra hälen också, nu är dem bara sköna korta sträckor.
dem vita är mina favoriter vad det gäller sköna skor.
och dem andra vit/färg är några jag har velat ha länge, fast i svart. men hittade dem på footmania (?) i NY, och köpte dem direkt.
converse kan va lika billiga i Usa som i Sverige.
250 :- för ett par i Usa, 600 :- i Sverige.
-.-'

/wofflebride.

Kommentarer
Postat av: Johanna

kostade ett par 250 kr där? :O

2008-01-20 @ 13:38:58
URL: http://JohanssonJohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0