boring

idag kände jag saknad efter pc:n. den har varit sönder i över en vecka och jag har ingen aning om varför! 
jag saknar att sitta på en pc, att ex, kunna lägga upp bilder på bloggen, och framför allt photoshop! jag ahr iofs photoshop på macen också, men det är konstig, men får väl försöka lära mig det lite bättre. 
så jag MÅSTE fixa datorn, okej jag har ingen aning om hur jag gör det, så någon annan får helt enkelt göra det.

iaf, det här måste vara den tråkigaste lördagen ever. det är/var inget roligt eller någonting på tv, jag har inga roliga filmer, för datorn är sönder! och det är allmänt segt, hatar sånt.
hoppas att någon har haft en trevlig lördag.

/wofflebride.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0