2oo8

Nu är det 2oo8.
Nytt år, nya möjligheter (har haft det i huvet hela dan).
Snart börjar den sista terminen av nian. Sista i grundskolan, sen får jag göra vad fan jag vill. 
Då är det dags för nationella proven. jippi. Ska skriva ett stort arbete i so/sv, och det blir nog något annat stort arbete. Men det är sista året, så vafan. 
Den 13:e maj fyller jag 16. Då blir det till att övningsköra. 
Juni slutar jag nian. blandade känslor. 
Den 1:e juli åker jag Rebecka och Martina till England! Tourqay närmare bestämt i 3 veckor på språkresa. yes.
Inget speciellt planerat till sommaren mer än språkresan. 
Sedan är det dags att börja gymnasiet. IT/Media, blir det förhoppningsvis. Jag har äntligen bestämt mig, har haft grymt mycket ångest för vilket gymnasie man ska välja. När man är 15 vet man oftast inte vad man vill bli. Så jag gör något jag tycker är kul. Media.
Runt den första advent så blir det England igen. och nu London. Jag, mamma, isabel och hennes lillasyster Felice och deras mamma. Shopping shopping in London!
Och sen är det 2oo9. 
Tiden går fort.

Lycka till.
/ Wofflebride.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0